מילוי סקרים בתשלום היא דרך נהדרת להרוויח קצת 'כסף כיס' ולהשפיע על פוליטיקה, צרכנות ותחומי מחקר. למי שכבר השתכנע ורוצה למלא סקרים בתשלום או התחיל במילוי סקרים וודאי יש שאלות שדורשות מענה.
סקרים נעשים על מנת לבחון דעות, העדפות צרכניות, הרגלי רכישה וכדומה. כדי שסקר יהיה בעל תוקף סטטיסטי עליו לייצג את האוכלוסייה. יש לתת יצוג יחסי לכל קבוצת גיל, מין, איזור מגורים, הכנסה , השכלה ועוד. כדי לעשות זאת עורכי הסקר חייבים לדעת את הפרטים האלה אודותיכם. סקרי שוק למשל דורשים קהל יעד ספציפי וחשוב לקבל כמה שיותר אינפורמציה על הרגלי הצריכה וסגנון החיים של הנסקרים כדי להתאים להם את הסקרים. כמו כן, תוצאות הסקרים מפולחות לפי נתונים דמוגרפיים כמו גיל, תעסוקה, השכלה וכדומה ולכן המידע דרוש. אתרי הסקרים לא מעבירים את האינפורמציה לגורמים אחרים, היא משמשת רק כדי ליצור התאמה מקסימאלית בין הנסקרים לבין דרישות הסקר.
כשאתרי סקרים בתשלום שולחים סקרים לתיבת המייל שלך, אתה לא מחויב לענות עליהם, העבודה במילוי סקרים בתשלום אינה מחייבת כלל וכלל. אתה יכול לענות על כמה סקרים שתרצה בזמנך החופשי. עם זאת, לכל סקר יש תאריך תפוגה, לכן כדאי לענות על כמה שיותר סקרים כדי להרוויח יותר.
החברות שמזמינות את הסקרים מחפשות פעמים רבות קהל יעד ספציפי, שאלות בתחילת הסקר עשויות להיות שאלות סינון. לכן, במידה ואתה לא נכלל בקהל היעד הדרוש הסקר יפסק.
לרוב, אין אפשרות כזאת. מערכת הסקרים דורשת מענה על סקר שלם ללא הפסקה, משך הסקר הוא בין כמה דקות בודדות ועד כרבע שעה. כמו כן, מכיוון שלסקרים יש תאריך תפוגה, חשוב למלא את הסקר עד הסוף כמה שיותר מהר ולא להפסיק באמצע.
מבנה הסקר תלוי בחברה שמזמינה אותו, לפעמים החברה רוצה לוודא שאכן התשובות עקביות. סיבה נוספת היא שינוי דעה לאחר מילוי הסקר. ישנם סקרים שנועדו לבחון שינוי ולכן השאלות בתחילת הסקר ובסוף הסקר דומות.